مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-13اقتصادي

آغاز ساماندهی پست های فرسوده برق در مرکز شیراز 


مدیر امور 3 توزیع نیروی برق شیراز گفت: با توجه به حساسیت های موجود و علی رغم محدودیت های عدیده، با یک اقدام جهادی، کار بهسازی و ساماندهی پست های فرسوده مرکز شهر شیراز و تجهیزات مورد استفاده در آنها، - ایسنا/فارس مدیر امور 3 توزیع نیروی برق شیراز گفت: با توجه به حساسیت های موجود و علی رغم محدودیت های عدیده، با یک اقدام جهادی، کار بهسازی و ساماندهی پست های فرسوده مرکز شهر شیراز و تجهیزات مورد استفاده در آنها، آغاز شده است.

علی مولودیان یکشنبه 23 شهریور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از شاخص های تاثیرگذار بر ایمنی و تامین برق مطمئن و پایدار، بازسازی، بهسازی و ساماندهی پستها و تجهیزات مورد استفاده در پست های برق است.

وی ادامه داد: با توجه به حجم اقدامات برنامه ریزی شده و اهمیت بازسازی پست های فرسوده، این مدیریت با هماهنگی دفتر ایمنی و کنترل ضایعات و با استفاده از ظرفیت کارشناسی موجود و در قالب یک اقدام جهادی، کارهای تعمیراتی پست های فرسوده را انجام می دهد.

مولودیان با اشاره به اینکه حوزه عملکرد فعالیت امور سه توزیع برق شیراز، مرکز این کلانشهر است، گفت: با توجه به قرار گرفتن اکثر بیمارستان ها، سازمانها و ادارات در محدوده عملکرد این امور، انجام فعالیت های جهادی تعمیرات، بهسازی و نوسازی تاسیسات، برای استمرار تامین برق پایدار از اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساماندهی پست های فرسوده برق در مرکز شیراز 

آغاز ساماندهی پست های فرسوده برق در مرکز شیراز